Volgers

zondag 1 januari 2012

Red and White


Goedemiddag bloggers,
eerst wil ik iedereen bedanken voor al die
mooie en leuke berichtjes van het afgelopen jaar.
En dat waren vele reactie's ik hoop dat ik
dit jaar ook weer leuke reactie's mag ontvangen.
Nu naar mijn kaart deze stempelafdruk heb ik van
mijn schotse blogvriendin Alison gekregen bij de kerstkaart.
Deze kaart is voor de challenge;

Winter Wonderland; Red and White



Good afternoon bloggers,
first I wanted to thank everyone for all those
beautiful and fun comments of the past year.
And that were many reactions,
I hope I recieve nice responses also this year.
Now to my card this stamp print  I have gott from my
scottish girlfriend Alison that she has put in the chrismas
card she has send me.
This card is for the challenge;

Winter Wonderland; Red and White


Materialen;
nestabilitie classic scallop circle, cb, strassteentjes,
embossing stencil swirls, blaadjes cl cs 11 [ crealies ],
stickels x-red, creatables LR0157 [ marianne design ],
lint [ tuincentrum ], glitter gelpen.

Inkt;
brilliance rocket red.

Stempel;
lily off the valley

copics;
huid  E50- 51- 00- R22
haren  E57- 43















22 opmerkingen:

Helen zei

wat een geweldig leuk kaartje (in de favoriete kleuren van mijn zoon). Groetjes, Helen
GELUKKIG NIEUWJAAR!

Marlieke zei

Oh wauw!!!!!!! Wat een bijzonder mooi en stijlvol kaartje. Erg gaaf!

Unknown zei

Wat een ontzettend leuke kaart om het nieuwe jaar mee te beginnen Karin! Erg sprekende kleurcombinatie! Nogmaals de allerbeste wensen voor 2012! Groetjes, Ira

Linda zei

wat een lief kaartje en een goed 2012 gewenst
gr linda

Christine zei

Heel mooi kaartje en die afdrukjes zijn zo mooi! Ik vind ook de kleur supergoed gekozen! Veel knutselgenot in 2012 en ik ben er zeker van dat we elkaar nog dikwijls zullen horen!
Veel liefs
Christine

Doreen zei

Beautiful Karin,love the colours.xxx

Babette zei

Wat een schitterend kaartje, mooie combi dat wit en rood. Het afdrukje is erg schattig en mooi gekleurd.
Groetjes Babette

Elise zei

Oh wat is dit een prachtige kaart, Karin! Oook een prachtig afdrukje..Een mooie Lily of the Valley, die zie je idd veel in Schotland, maar ook in Engeland, weet ik uit ervaring. Afgelopen zomervakantie heb ik ook heel wat LOTV afdrukjes gekregen bij een engels hobbytijdschrift. Prachtig zijn ze...
Nog de beste wensen toegewenst!
Groetjes Elise

Wilma zei

Hallo Karin,
Allereerst wil ik je een heel Gelukkig Nieuwjaar toewensen en dat 2012 je alle goeds van de wereld mag brengen.
Creatief gezien begin je SUPER met dit LIEVE kaartje ☺☺☺
Liefs Wilma

xxxtglxxx zei

Awww Karin - this looks fantastic! :) Wow! The colour scheme is brilliant, and you have made such a special card with this image :) Its beautiful!

Wishing you a Happy New Year!

hugs

xxalisonxx

Sue zei

Love the red and white, perfect for this adorable image, Karin.

Hugs
Sue

Ellen Taylor zei

Your little fairy is as sweet as can be Karin!Love the bejeweled embossed background! Fabulous card! Wishing you and your all the best in 2012!!!

Nadine zei

Wat een leuk kaartje heb je er weer van gemaakt Karin, vooral die achtergrond met rondjes vind ik erg leuk!

Marian zei

Wat een schatje!!

Ellen zei

Wat een geweldige kaart Karin!
Groetjes Ellen

CreaSjouk zei

Superleuk kaartje!
Mooie kleur en een hele lieve afbeelding!
Groetjes Sjoukje

downrightcrafty zei

great creation Karin, love how the bow seems to hold all of those lovely fronds together and such a striking card, thank you for joining us at the Winter Wonderland
Happy New Year
Hugs Kate xx

Annerieke zei

Wat een schattig afdrukje! Ook erg leuk is dat bewerkte randje van het afdrukje. Achtergrond is ook mooi met de steentjes.

gr Annerieke

Marlies zei

Een heel gelukkig 2012 Karin. Je hebt een super mooie kaart gemaakt met een heel lief stempel! Mooie kleuren en hele mooie swirls en creatables bij elkaar. groetjes, Marlies

Sieta zei

Oooooo wat een mooi en lief kaartje is het geworden Karin!

Liefs van Sieta

Kathy Bradley zei

Karin,
I love this card and image - and it's perfectly colored! Really a beautiful card!

Karen Petitt zei

Hi Karin with an 'i', Happy New Year to you and yours! Gorgeous card, your colouring is fab, love the embossed background Karen x