Volgers

vrijdag 30 juli 2010

Pirate Thijmen


Standing Alone Card
Hallo allemaal, deze kaart heb ik gemaakt voor mijn
buurjongen thijmen die maandag 2aug 9 jaar wordt.
En zoals jullie zien houd hij van piraten.
Toen ik op vele blogs de standing alone kaarten zag,
had ik meteen dit idee ervoor, en ik vind hem zelf heel erg goed geslaagd,
ik hoop dat jullie mijn mening ook delen.

I made this card for my neighbor boy thijmen,
who's birthday is on monday 2 aug he is getting 9 years old,
so as you can see he loves pirates.


Van de schatkistjes heb ik het patroon van internet gehaald,
uitgeprint en uitgeknipt, deze op papier gelegd waar je je schatkistjes
van wilt hebben uitgeknipt en gelijmd.
En ene schatkistje dichtgelaten de andere open, deze heb ik onderin
een sponsje gelegt met daarop, kraaltjes, strassteentjes,
en een parelketting geregen van een ijzerdraadje,
deze gebruik ik van de vuilniszakken.
Alles gelijmd met 3d kit.
Voor de piraat heb ik flowersoft gebruikt in verschillende
kleuren met daarop grotere strassteentjes.


De achtergrond achter de piraat en de vlag,
   Hartelijk Gefeliciteerd en de landkaart zijn uitgeprint.
De vlagpaal is van een satéprikker en is door het papier
gestoken met onderin een sponsje met daarom heen 3d kit
zodat het stevig blijft staan.
De piraat zelf is een digi stempel en ingekleurd met copics.


Materialen; strassteentjes, hele parels, flowersoft,
satéprikker, tape, sponsje, papier a4, liniaal, snijmachine,
pc, printer, schaartje, dcp 190gr, gelpen glitter zilver.
Stempel; digi stamp.
Stempelstift; zwart
Inkt; momento black.
Copics; E00, E50, E21, Y17, YR 07, G14, G17,
R27, R29, R35, Blender.









9 opmerkingen:

j.koolen zei

een hartstikke leuke kaart
erg orgineel.

Marian zei

RESPECT!!!!! Ik neem mijn petje hiervoor af, ik vind hem geweldig!

Elly zei

Jeetje, wat een project is dit geworden.Super hoor. Nou als ie daar niet blij mee is , dan weet ik het niet meer ;-)

groetjes, Elly

Donna Heber zei

Karin,

Your amazing! I can't believe you made this. Awesome card.

Fenny zei

Gewelidg Karin,
Wat zal Thijmen dit geweldig mooi vinden, dit heb je dan ook heel erg mooi gemaakt.

liefs van fenny

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Hier zal hij wel erg blij mee zijn.

Milnie zei

ik vind het echt te gek, en ik weet zeker dat hij ook in de smaak gaat vallen bij Thijmen!

Angelwood zei

Oh this is stunning! I love all the details in this pop up card! Beautiful work, Karin!

xxxtglxxx zei

again, wow, what an original and stunning gift! Great details, and lots of fun embellishments. Its fabulous! :)